Lupa 0. Diagnoza oraz badanie kompetencji uczniów zerówek
O programie

Program pozwala dostrzec predyspozycje uczniów i ocenić, które sfery rozwoju należy szczególnie wspierać, aby dziecko mogło osiągać sukcesy szkolne. Do badania mocnych i słabych stron uczniów służą karty diagnostyczne oraz indywidualizowane raporty. Te ostatnie pozwalają na porównanie wyników klasy i każdego ucznia z osiągnięciami uczniów z całej Polski. Są świetnym materiałem do pokazania rodzicom, jak sobie radzą ich dzieci.
Przebieg programu
- W programie mogą wziąć udział nauczyciele, którzy do 10 września wypełnili formularz przystąpienia do klubu przedmiotowego GWO oraz w terminie do 30 września dodali klasy do tegorocznej edycji.
- Nauczyciel rejestruje klasę do udziału w programie na stronie LEPSZEJ SZKOŁY (www.LS.gwo.pl).
- Nauczyciel w ramach programu przeprowadza dwa badania:
- test diagnostyczny na początku nauki w zerówce – pozwala ocenić zdolność dziecka do analizy wzrokowej, poziom jego sprawności manualnej i stopień przygotowania do nauki matematyki,
- test kompetencji na koniec nauki w zerówce – sprawdza umiejętności, które dziecko powinno opanować przed pójściem do 1 klasy.
- Nauczyciel pobiera testy ze strony internetowej LEPSZEJ SZKOŁY i samodzielnie je powiela.
- Nauczyciel sprawdza testy za pomocą kluczy odpowiedzi. Na stronie www.LS.gwo.pl wpisuje wyniki i zapoznaje się z raportami prezentującymi rezultaty poszczególnych uczniów oraz klasy na tle wyników ogólnopolskich.
- Po wpisaniu wyników dwóch testów nauczyciel otrzymuje zaświadczenie o udziale w programie, a szkoła, w której uczy – certyfikat udziału w projekcie edukacyjnym LEPSZA SZKOŁA.
Przystąpienie do programu
Nabór na rok szkolny 2024/2025 został zamknięty.
Kontakt
tel. 58 340 63 53, 58 340 63 58
e-mail: ls@gwo.pl